template

Thursday, July 8, 2010

Awards DRi ManJa DeSiGn APParels....

Erm Hepinye dpt Awards nie HUHU....Thanks yea ManJa....U mmg GeRekLa Slalu Wat I hepi...



hehehe...tapi ada syarat2nya :-

1. Anda mesti memuji si pemberi award
Cik MANJA mmg Gegile tp best....Hepi Dpat Kawan mcm U tau!!! Hidup Mesti Ceria yea Cik Manja...

2. Sila bagi award ni kepada 10 bloggers yang lain. (followers i x cukup 10 la huhu)
So aku Bgi kat Sumela Followers i yea yg ade blog jela huhu....
1.Azaziah Hani
2.Syellya
3.Mia Liana
4.Aleesyadania
5.zety Abu bakar


3. Anda mesti memberitahu kepada 10 bloggers tadi.
Terimala awards nie dgn Rase BanggeNye Yea kekeke...

4. Bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best,great.
Of coursela sbb pengaruh cik MANJA kite haa...klu x erm aku x terfikir pun nk wat blog nie...kan aku dh kate cik MANJA mmg GeRek SeHHH!!!!1

1 comment:

  1. huhuhu...ni baru aku dapat baca..hr tu aku bca atas jer...peh..terangkat hbis ko buat aku kin...per2 pun aku doakan ko selamat melahirkan yer geng....

    ReplyDelete