template

Monday, June 21, 2010

Di Hari PerSanDinGan Pihak PeRemPuaN...

Tanggal 24.3.2007 jam 2.00ptg kami disandingkan bagaikan raja pada hari tu kekekeke.....erm mse nk kwin nie JN diet gile2 kekekeke...mse kwin nie brat aku cme 50kg je haa huhuhu...blelah nk dpt blik brat tu huhuhu...erm kelakar dgr cite abg sbb kne b'henti tol 4 tempat...kesian aku dgr cite tu tp seronok die ckp meriah sesgt...tp mmg aku dh pesan bwak duit tol lelbh tkt rmai rupenye btul sangkaan aku kekeke...acara arini tepung tawar, lontar gule2 dgn syiling 50sen mcm mlm td tp arini kuantitinye bnyk skitla sbb ramai...lepas selesai kami dibawa mkn berdamai alhmdulillah ramai sponsor tuk juadah b'damai mse tu penuh meja hidangan kami...lepas selesai JN tukar p'salinan pink & hitam tuk acara ptg kek lak...pas selesai sesi b'gambar dgn family aku & saudara2....x selesai lg tau pastu lak JN kne tkr p'salinan oren & hijau lak tuk amik gmbr outdoor...tmpt b'posing kami di pantai sg. lurus & jeti perhentian ferry kat sg. suloh...dkt2 maghrib gakla bru selesai...erm letih banget JN aritu tp yg penting alhmdulillah sumenye b'jalan lancar...

No comments:

Post a Comment