template

Sunday, July 18, 2010

MenGimBau KeNanGAn...



Minggu nie JN sibuk menghias umh kekeke...tp 2la gmbr tingkat bawah lupe lak nk amik gambar kekeke...nie pun sje je amik sbb banner kwin JN mengimbau kembali kenangan kekeke...banner nie dh lme t'biar kat umh mak mertua aku so mse angkat barang aritu aku bwak sekali....kekeke so dri t'biar camtu je aku pun bgi idea kat hubby gntung je banner tu letak kat ruang tamu atas kekeke..ok x hek??? lgpun ruang tamu tengah tu tinggi sgt so mmg x de idea nk hias camner...tpi kesian umh atas nie x leh nk hias sgt sbb ade perancangan nk wat loteng....so ktorg decide kat ruang tamu atas just tema santai...cme letak bantal besar dgn carpet je...sofa2 x de kekekeke...sbb mmg tmpt tuk tgk tv je haa..klu iktkan nk ltk sofa L shape tp nanti pas ruang tu nmpk smpit kalu loteng dh naik...so santai jela kekekeke....tp bantal bsar x bli lg nie kekeke...radio tu speaker die pun x letak lg sbb hubby aku dh kepenatan smlm...aku sje je amik gmbr yg penting aku nk fokus kat banner tu kekeke..

No comments:

Post a Comment