template

Monday, July 5, 2010

6 JuLai 2010


Smlm aku gie cek up mengandung alhmdulillah kepala bby aku dh msk jalan....cme brat bdn aku turun mendadak 1.5kg dlm mse 2 minggu biasela gara2 pindah umh aku rase...mmg aku letih dlm minggu2 pindah nie...mkn pun dh x bpe selera aku lg b'selera mkn buah dri nasi...aku suke sgt mkn epal merah akhir2 nie tp aku akn pilih yg merah2 sbb ranggup kekeke...syahmina pun ikt aku suke mkn epal kekeke...hbs sebiji die mkn...ble dh cukup 36 minggu nie aku mkn x larat rsenye aku rase cpt lesu...kaki & tangan aku pun dh smakin membengkak menunjukkan mse b'salinku semakin hampir..skrg nie aku dh start cek up seminggu se x bosan rasenye menunggu lame kat klinik kempas yg x pernah surut2 dgn kelibat manusia...nk mkn ubt pun aku dh mkin mls skrg nie huhu just mnm susu enfamama 2 gelas je sehari...maafkn mama yea 'baby' huhu...

No comments:

Post a Comment