template

Wednesday, June 23, 2010

PeNanTian.....


Erm skrg nie memcm yg JN nantikan huhu...especially waktu t'dekat nie kami nk pindah ke umh sendiri...bnyk benda yg hubby aku setupkn tuk syurga kami aku hanya membantu memberi pendapat je kekeke...tp klu bab memilih lampu mmg aku yg beria2 kekeke...hr nie umh kami akan setup tuk pasang lampu dgn kipas..yg lain dh sattle dh cme floor depot je psang last sbb nanti tkt calar klu psang awal2...sabtu nie kami gunakan khidmat lori jkr angkat barang2 kami dri taman orkid...insyallah minggu dpn barang2 kat kg lak..ala just set katil kawin JN kekkeke...brang2 dri kg JN gne khidmat lori pak cik hubby aku je...erm umah nie dh lme kami bli dri umr syahmina sthn lbh lg...nie dh nk msk 2nd baby bru nk masuk tp aku tetap b'syukur dgn kelengkapan hidup kami yg hubby aku sediakan..."Terima Kasih Sayang"...x sesia penantian aku selama 7thn hinggalah kami disatukan inilah hasilnye aku b'syukur sesgt....Terima kasih Allah kau kurniakan rezeki wat JN smoga ia sentiasa diberkati dan kekal bahagia hingga ke akhir hayat kami...selain tu penantian seterusnye of coursela baby kedua kami....semua kelengkapan tuk 2nd baby nie aku dh prepare...bnyk gak yg kne bli baru sbb bju2 syahmina die still leh pkai lg mmg jimat betul membesarkan puteri sulung kami nie kekekek...x pela yg dlu pun bnyk yg renda2...mmg x leh pakai pun nanti kekeke...cume 1 barang je JN lum beli tuk 2nd baby nie 'KATIL BABY' kekekeke...sbb dlu mse syahmina hubby aku suh bwk tido se x dgn kami...tp yg nie tkt kne penyek dgn syahmina kekekeke....nanti pun kne + katil bujang smbg dgn katil kami sbb syahmina tido mkin lasak skrg nie kekeke...kesian 2nd baby tido sesorg kat katil die kekek x pela tu lbh slamat wat die...

No comments:

Post a Comment