template

Monday, June 21, 2010

BeriTa GumBiRa...

x lme lps JN hidup b'sme kami digemparkan berita gembira...aku disahkn mengandung kekeke bunting pelaminla katekn...mse tu aku gie klinik pun sbb aku kerap pening2 kepala...so dr wat urine test hehehe positive...t'kejut gak sbb awl sesgt tp JN terima dgn rela hati spe x ske nk menerime kehadiran org baru...alhmdulillah sepanjang mengandung aku x bnyk kerenah..morning sickness biasela time nk gosok gigi tule time yg pling aku x suke...mesti muntah...kerenah lain aku mse mengandung nie aku kuat merajuk sensitip sesgt huhuhu...cpt menangis klu x dpt ape yg aku nak kekeke truk tul perangai...erm mknan yg aku ngidam paling susah nk dpt mse tu telur penyu..siap abg aku import ank buah die blik terengganu bru dpt mkn tu pun dh 7bln lbh pegnant..time kasihla bebnyk sbb org tu bg free je ble die dgr aku ngidam mengandung..mse yg dinanti pun smpi tanggal 31.12.2007 (isnin) pagi mse tu dlm kul 7...aku gie blik air x alih kuar drah mcm drah period tu...aku pelik gak npe ade drah al maklumla 1st time mne tau rpenye tu tande aku nk melahirkn kekekek...aku pun call akak aku sbb die nie nurse mestila die lg arif...die suh aku gie hospital sbb tu salah satu tanda2 nk b'salin...aku pun call hubby ckpla yg aku dh kuar 'tanda2' kekeke nervous gak die mse tu mne x nye sbb die tgh meeting so aku ckp x pe jgn kelam kabut...so sementara aku nk tggu hubby blik aku pun mengexercisekn diri aku nie turun naik tangga dptla 20x ulang alik kre okla tu sbb aku mmg x rase skit lg kekekeke....dlm kul 11pg hubby smpi umh sesmpi je die mkn nasi lemak dlu sbb x smpt mkn mse meeting so selesai je mkn JN pun terus b'tolak ke HSA....sesmpi kat sne daftar sume aku pun dipanggil ke blik persaringan tuk cek dh bukak jalan ke lum...alhmdulillah dh bkak 4cm...dr trus pecahkn air ketuban & aku dibawa ke labour room...hati aku mula rase gundah gulana kekekek...x lme lps aku msk suami pun msk....jam b'ganti jam lme gakla ktorg menanti smpila tepat jam 7.00ptg sekali lg air ketuban ku pecah...mse tule hnye tuhan je yg tau sakitnye camner huhuhu...dengan semangat yg ade aku pun mule meneran sehabis daye..kul 7.10ptg alhmdulillah aku selamat melahirkan baby perempuan yg comey...kami memberikan nama kepada puteri sulung kami..."Nur Umairah Syahmina Bte Abd Jalil"....terima kasih Allah kau telah melengkapkan lg hidup JN....

No comments:

Post a Comment